Welkom op mijn reisblog!

1 oktober 2016

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    1 oktober 2016
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Els Odijk:
    28 december 2016
    Heel veel plezier! Geniet ervan! Dat het een grandioos begin van 2017 mag worden! Liefs, Els Odijk.
  3. Rita Bhondoe:
    Veel plezier Nicole, geniet ervan en tot in april weer.
  4. Ingeborg:
    28 december 2016
    Geniet van je reis Nicole, leuk dat we je mogen volgen!
  5. Daily:
    Mooie reis toegewenst Nicole en doe voorzichtig. Tot in April.
  6. Janneke:
    28 december 2016
    Veel plezier!! We zien jouw foto's en berichtjes wel verschijnen.
  7. Fieke de Graaf:
    Nicole , geniet van elk moment. Het is ws de enige keer in je leven dat je zoiets meemaakt.
  8. Monique:
    28 december 2016
    He Nicole, enjoy you're long long holiday. Ben nu al benieuwd naar jou reisverhalen en foto's. Weet zeker dat je een waanzinnige reis tegemoet gaat en je terug komt met een rugzak vol mooie herinneringen. Xx
  9. Monique:
    He Nicole, enjoy you're long long holiday!!!!! Doe voorzichtig en ik weet zeker dat je een waanzinnige mooie reis tegemoet gaat en terug komt met een rugtas vol met mooie herinneringen. Nu al nieuwsgierig naar je verhalen en foto's. Xx
  10. Lyan:
    28 december 2016
    Leuk om met je mee te lezen en leven!
    Plezier gewenst!
  11. Sofie:
    29 december 2016
    Heel veel plezier!! Maak mooie herinneringen!! En dan zien we je in april weer veilig en wel terug in ons kikkerlandje!
  12. Inge wissenburg:
    1 januari 2017
    Heel veel plezier op je reis. Ik ben heel benieuwd naar je verhalen.